Със съвсем нова придобивка може да се похвали фолк звездата Полина. Изпълнителката на „Обичах те до полуда" бе засечена да шофира из софийските улици нов джип "Mercedes ML". На въпроса дали тя е собственик на лъскавото возило, Полина отговори: „Ако си спомняте, преди време бях казала, че рано или късно получавам винаги това, което искам. Отдавна си мечтая точно за такава кола. Ето че мечтите се сбъдват.", доволна е певицата. Тя ме скри, че джипът й е подарък от обожател. „Наистина моят приятел ми подари колата. Но мисля, че и аз я заслужавам, защото чувствата ни са взаимни и се разбираме добре засега. Освен това беше време да упражня някъде шофьорските си умения. Карала съм два пъти курса и вече мисля, че се справям добре. Още малко ме притеснява, че „Мерцедес" е доста голям джип, но все пак съм без произшествия до момента. Да се надяваме и занапред да е така." Полина вече е навъртяла солидно количество километри по няколко участия. „Скоро пътувах до Димитровград, където в студиото завършихме последните две песни от новия ми албум. Едната е страшно готина и мисля, че ще се очертае като хит. Очаквам скоро да й снимам и видео.", разказва за плановете си Полина.

0 Comments:

Post a Comment



По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

Blogger Template by Blogcrowds