аровницата от каталога на Diapason Records Румина бе първата българска певица, поканена от собствениците на популярното заведение в Албания. Клубът „O’AZIS” се намира в столицата на Албания – Тирана. Румина пя в заведението две поредни вечери. Красива и сексапилна както винаги, певицата с манекенски мерки, успя да омае всички присъстващи със своите песни. Още с появата си на сцената, тя изпълни безспорните си хитове „Жестоко”, „Нека позная” и „Имаш моето сърце”. Върху нея се изсипа дъжд от карамфили – ясен знак за топлия прием на публиката. „Доволна съм от представянето си и от факта, че собствениците бяха поканили мен като първaта българска поп-фолк певица, която е имала участие в техния клуб. Публиката ме прие много добре. Забелязах, че някои от гостите на заведението, които бяха там първата вечер, дойдоха да ме гледат и чуят отново на следващата” – сподели русокосата красавица. Това е второто посещение на Румина в Албания. Преди година и половина талантливата певица пътува дотам, за да участва в откриването на гръцка таверна в Тирана. „Очарована съм от албанската публика!” – завърши разказа си Румина.

0 Comments:

Post a Comment



По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

Blogger Template by Blogcrowds