Вчера беше много специален ден за Теодора. Синеоката чаровница празнува с близки и приятели рождения си ден в клуб „Ориент 33”. Тя избра именно това място за личния си празник, защото там участие имаше Тони Стораро. Както е известно, те двамата са добри приятели.

Преди Стораро да се появи на сцената, от тонколоните зазвуча „Честит рожден ден” в негово изпълнение, като специален поздрав към колежката му. Последва появата на самия певец, който подари на Теодора красива торта с нейното име отгоре. Така тортите на купона станаха две, защото Теодора също се бе погрижила да има захарно лакомство за присъстващите.

Певицата празнуваше с компанията си до малките часове на нощта, като припяваше на Стораро и танцуваше с него. Теодора получи много красиви цветя и подаръци, които едва успя да събере в колата си.
„Най-много се радвам, че хората ме уважиха на личния ми празник и дойдоха да го споделят с мен. Благодаря им за това, че ме уважават и обичат, както и аз тях!” – разчувствано сподели Теодора.

Най-многобройните пожелания към певицата бяха за много здраве и щастие, както и все повече хитове. Теодора се снима и с всички свои фенове в заведението, които дойдоха да я поздравят.

0 Comments:

Post a Comment



По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

Blogger Template by Blogcrowds