ГАЛИН БЕСЕН НА ДЕСИСЛАВА


Бившият й съпруг обиден, че е замесила името му в появата на снимките, обвини я в реклама на чужд гръб.
Бившият съпруг на фолк звездата ДесиСлава - Галин не скри огорчението си от обвиненията й, че именно той е намесен в публикуването на голите й домашни снимки в пресата. Търновският бизнесмен, който в момента има връзка с колежката й - Галена, е категоричен, че не би сторил нищо подобно, още повече, че вече бе принуден да премине през това благодарение на "секс клипчето" на настоящата си приятелка. "Имам предостатъчно работа, за да се занимавам с глупостите на ДесиСлава. Само не мога да разбера защо намества името ми. Та аз дори не съм бил в хотела, в който тя си е правила въпросните снимки. Обадих й се и я питах защо ме обвинява, тя взе да мънка и да ми се извинява. Не бих си позволил подобно нещо, особено след това, което се случи с Галена миналата година. И двамата го изживяхме тежко. А сега ДесиСлава ме обвинява, просто си прави реклама на чужд гръб", коментира Галин .

0 Comments:

Post a Comment



По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

Blogger Template by Blogcrowds