Примата на „Diapason Records” направи видеореализация на песента „Отвори се, Земьо”. Синеоката красавица пътува през почивните дни до гр.Мелник, за да осъществи една своя отдавнашна мечта. А именно да клипира песента „Отвори се, Земьо”, с която спечели Трета награда за авторска македонска песен на „Пирин фолк – Сандански 2005г.”.
Както е известно, Теодора подготвя фолклорен албум, и тази песен също ще бъде включена в него. Затова тя реши да заснеме и клип. „Винаги съм казвала, че народната музика ми е голяма слабост – откровена е певицата – Все пак оттам съм тръгнала! Исках да заснема тази песен по много причини. Едната е, че с нея спечелих награда на Пирин фолк през 2005-та година, а и е стойностна! Така хората ще ме видят и в по-друга светлина, ще разберат, че аз пея не само поп-фолк, а и народна музика” – призна Теодора.
Песента е по текст на Дали Иванова, а музиката и аранжимента са на Максим Горанов. Заради силното й въздействие и за да се доближи съвсем до атмосферата, певицата избра да снима в Мелник. Красивите стари къщи и природата допълват въздействащото звучене на песента. Режисьор на клипа е Ненчо Касъмов, грим – Аделина, коса – Мими, а за стайлинга се е погрижила самата Теодора.

0 Comments:

Post a Comment



По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

Blogger Template by Blogcrowds