Теодора замина за Македония, за да вземе участие в престижен фестивал. Певицата се представи с авторска македонска песен със заглавие "Любовта ме убива".
Теодора представи песента си на втората вечер на фестивала, който продължи три дни.
През първите две вечери се представят по 18 певци, а третата е вечерта на наградите, когато пеят само избрани 18 изпълнители от представилите се 36.
Примата пя на втората вечер като песента й бе сред избраните финалисти.
"Любовта ме убива" прозвуча и на финала на фестивала - за радост на многобройните фенове на певицата в Македония. И спечели специалната награда.
"Очарована съм от начина, по който беше организирано всичко, сподели Теодора . За мен е голяма чест, че именно аз получих специалната награда за Принос за развитието на Балканската музика! Но най-много се развълнувах, когато едно младо семейство дойде да ме поздрави и се оказа, че са мои големи почитатели. Дори 4-месечната им дъщеря е кръстена на мен - Теодора!"
Певицата се беше подготвила перфектно за участието си. Съпровождаше я екип от България, който помогна за отличното й представяне.
След церемонията фолкдивата се радва на огромен интерес от страна на медии и фенове. Освен, че раздаде стотици автографи, Теодора даде и многобройни интервюта за печатни и електронни медии.
Макар и поуморена от пътя и напрежението на фестивала, певицата е доволна от участието си във Валандово и продължава със записите на новите си песни.

0 Comments:

Post a Comment



По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

Blogger Template by Blogcrowds